Dažniausiai užduodami klausimai

Kas yra elektroninis bilietas?

Elektroninis bilietas arba ebilietas – tai lėktuvo bilieto forma. Ebilietas saugomas aviakompanijų rezervacijų sistemose. Keliaujant lėktuvu nebereikia turėti popierinio bilieto, registruojantis į skrydį oro uoste užtenka pateikti tik galiojantį asmens dokumentą (pasą, asmens tapatybės kortelę). Patariame išsispausdinti elektroniniu paštu Jums atsiųstą ebilieto patvirtinimą.

Į ką galima kreiptis kilus klausimų apie bilietų įsigijimo internetu eigą?

Jums visada padės profesionalus Skrisk.lt skambučių centras telefonu: 8 5 210 65 75

Kokia bilieto kaina rodoma įsigyjant bilietą internetu?

Yra nurodoma pilna bilieto kaina. Įskaitant visus mokesčius.

Kokiam keleivių skaičiui galima užsakyti bilietus internetu?

Bet kokiam keleivių skaičiui. Jei keleivių skaičius viršys 10 su Jumis susisieks mūsų agentas ir pasiųlys Jums specialias kelionės sąlygas.

Įsigijus bilietą suaugusiam asmeniui, ar galima papildomai nupirkti bilietą internetu ir kūdikiui?

Jei interneto svetainėje skrisk.lt jau nusipirkote bilietą suaugusiam asmeniui ir tik vėliau nusprendėte keliauti kartu su kūdikiu, bilieto kūdikiui rezervuoti nebegalėsime. Kūdikiams bilietai atskirai nėra rezervuojami. Jie rezervuojami tik tuo pačiu metu kaip ir jį lydinčo asmens.

Ar galima pirkti bilietą vaikui, jei jis keliauja vienas?

Norėdami isigyti bilietą vaikui kuris keliauja vienas, prašome kreiptis elektroniniu paštu info@skrisk.lt arba telefonu: 8 5 210 65 75

Ar galima pakeisti keleivio vardą / pavardę, jei per klaidą bilietas buvo užsakytas ne tam asmeniui?

Pavardės ir vardo keisti negalima, todėl mes rekomenduojame tiksliai suvesti duomenis bilieto rezervavimo metu ir atidžiai juos patikrinti prieš atliekant mokėjimą. Rezervuodami bilietą įsitikinkite, kad yra atidarytas tik vienas interneto naršyklės langas. Tai padės išvengti nemalonių situacijų.

Ar galima pakeisti skrydžio datą po to, kai bilietas jau buvo įsigytas?

Skrydžio datą ir laiką galima keisti tik tuomet, jeigu tai leidžia Jūsų įsigyto bilieto tarifo taisyklės. Apie skrydžio datos ar laiko keitimą prašytume teirautis Skrisk.lt skambučių centro telefonu 8 5 210 65 75 Kadangi skrydžio datą ar laiką ne visada galima pakeisti (priklauso nuo nupirkto bilieto tarifo taisyklių) arba tai gali būti mokama paslauga, rekomenduojame atidžiai patikrinti visus duomenis prieš atliekant mokėjimą. Jei turite papildomų klausimų, prašome kreiptis telefonu 8 5 210 65 75 ir mūsų skambučių centras Jums padės.

Ar svarbu pateikti teisingus keleivio (-ių) kontaktinius duomenis?

Nepateikus teisingai visų keleivio duomenų bilietas negalios arba nebus atsiųstas rezervacijos patvirtinimas.

Ką daryti, jeigu elektroniniu paštu negaunu informacijos apie įsigytą elektroninį bilietą?

Jeigu esate pateikęs teisingą el. pašto adresą, bet negaunate informacijos apie įsigytą elektroninį bilietą, gali būti, kad Jūsų el. pašto paslaugų teikėjas atmeta skrisk.lt siunčiamus laiškus. Tokiu atveju prašytume kreiptis į skrisk.lt skambučių centro darbuotojus telefonu 8 5 210 65 75 arba el. paštu info@skrisk.lt ir Jums dar kartą bus išsiųsta informacija apie įsigytą elektroninį bilietą.

Ar įsigijus elektroninį bilietą oro uoste užtenka turėti tik savo asmens dokumentą, ar būtina turėti atsispausdintą bilieto patvirtinimo lapą?

Įprastai užtenka turėti tik asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Atspausdinto bilieto patvirtinimo lapo reikalaujama tik Paryžiaus Charles de Gaulle‘io oro uoste. Keleiviai, skrendantys iš šio Paryžiaus oro uosto, būtinai turi turėti atspausdintą bilieto patvirtinimo lapą.

Į ką kreiptis, jeigu nepavyko įsigyti bilieto internetu dėl rezervacijos sistemos trukdžių?

Retais atvejais rezervacijos sistema gali būti neprieinama arba veikia ne taip sklandžiai, kaip turėtų. Mes atsiprašome už galimus techninius trukdžius ir suteiktus tokiu atveju nepatogumus. Jeigu taip atsitiktų, maloniai prašome kreiptis telefonu 8 5 210 65 75 arba el.paštu info@skrisk.lt. Mūsų darbuotojai yra pasirengę padėti Jums isigyti bilietą.

Į ką kreiptis iškilus papildomų klausimų?

Visais papildomais klausimais prašome kreiptis i mūsų skambučių centrą telefonu 8 5 210 65 75 arba elektroniniu paštu info@skrisk.lt

Kokie galimi mokėjimo už bilietus būdai?

Kreditine kortele, pavedimu, grynais pinigais mokant jums patogiausiame BPC Travel skyriuje.

Ar saugu atsiskaityti kreditine kortele perkant bilietą internetu?

Taip, atsiskaityti kreditine kortele yra saugu. Visi asmens duomenys, prieš siunčiant juos iš Jūsų kompiuterio į mūsų serverį, yra šifruojami naudojant SSL (Secure Socket Layer) protokolą su 128 bitų kodavimu, todėl trečiosioms šalims nėra galimybių juos matyti.

Kas yra CVV, CVC2 kodai?

CVV kodas (kitaip dar vadinamas CVV2, CVC2 arba CID kodu) yra papildoma mokėjimo kortelių apsaugos priemonė. Neįvedus šio kodo, mokėjimas nebus priimtas. Kortelės CVV kodas nėra saugomas mūsų sistemoje, jį kiekvieną kartą reikia suvesti iš naujo. CVV kodai yra pažymėti mokėjimo kortelės parašo juostelėje (Visa ir Mastercard kortelėse), arba šį kodą galite sužinoti savo banke.

Ar gali kitas asmuo, naudodamas savo mokėjimo kortelę, sumokėti už mano bilietą?

Taip, kitas asmuo gali sumokėti už Jūsų bilietą, tačiau mes pasiliekame teisę paklausti mokėtojo vardo, pavardės ir kontakto. Esant poreikiui, susisiekiame su mokėtoju ir paprašome, kad jis / ji patvirtintų sutikimą apmokėti kelionę. Jeigu su kortelės savininku susisiekti telefonu nepavyksta, mes pasiliekame teisę atšaukti rezervaciją ir grąžinti pinigus į kortelės savininko sąskaitą. Tokiu atveju informuojame ir keleivį. Jei kortelės savininkas nepatvirtina mokėjimo, už kelionės išlaidų padengimą atsako keleivis (-iai).

Per kiek laiko turi būti atlikta bilieto rezervacija?

Kiekvienam bilieto rezervavimo žingsniui atlikti skiriama po 10 minučių. Tiek pat laiko skiriama ir bilieto apmokėjimui. Tuo pačiu metu bilietus įsigyti bando daug keleivių, todėl bilieto „užlaikymo“ trukmė yra ribojama. Jeigu per ilgai užtruksite atlikdami vieną ar kitą procesą, Jūsų mokėjimas nebus priimtas, ir tuomet reikės iš naujo atlikti rezervaciją. Gali atsitikti taip, kad per tą laiką Jūsų pasirinktą bilietą nupirks kitas keleivis.

Kodėl kartais nepriimamas mokėjimas kreditine kortele?

Pirmiausia prašytume patikrinti, ar teisingai įrašėte visus mokėjimo kortelės duomenis. Jeigu duomenys teisingi, tuomet patikrinkite, ar sąskaitoje yra pakankamai pinigų ir ar neviršijote dienos mokėjimų limito. Jei mokėjimas vis tiek nėra priimamas, reikėtų susisiekti su kortelę išdavusiu banku. Dažniausiai tokių nesklandumų kyla dėl techninių problemų arba dėl to, kad bankas draudžia atlikti mokėjimus internetu su Jūsų kortele.

Jūs dar galite pamėginti sumokėti kita mokėjimo kortele arba galite atsiskaityti naudodamasis internetinės bankininkystės sistema. Jeigu tokių galimybių neturite, kreipkitės telefonu 8 5 210 65 75 arba el. paštu info@skrisk.lt – skrisk.lt skambučių centro darbuotojai Jums padės užsisakyti bilietus ir pasirinkti mokėjimo būdą.

Kur galima užsisakyti sąskaitą-faktūrą, įsigijus bilietą internetu?

Sąskaitą faktūrą galite užsisakyti rezervacijos metu pažymėję lauką „reikalinga sąskaita faktūra“ arba elekroniniu paštu info@skrisk.lt.

Oro transporto keleivių teisės

Aktualūs teisės aktai: